Saturday, October 19, 2013

Aktiviti Hujung Minggu

Assalamualaikum...

Selamat berhujung minggu semua. Hujung minggu ni penuh dengan aktiviti. Actually, aku sedang bersiap-siap hendak pergi ke #ChurpOut2013 bersama-sama dengan cik kembar. Aku ada ceritakan semalam dalam entri ini #ChurpOut2013 - A Street Fair With Cause. Alhamdulillah, tercapai juga hasrat nak pergi. Mak izinkan kami pergi dan paling excited sebab tak sabar nak rasa ayam goreng KyoChon tu. Hehehe. Kalau takde aral melintang juga, aku akan jumpa blogger mulut comel, Ayue Jean. Dah siap save no handphone +AyueJean AJ dah ni. Hehehe

Insha Allah, esok pagi pulak aku akan hadiri SEDA Malaysia Open Day Blogger Workshop bersama-sama dengan blogger +Sally Samsaiman pulak. Heheh...tak sabar nak jumpa kawan kita tu. Blogger +Mia Liana pun ada sekali esok. Insha Allah, kalau ada rezeki nak jumpa Kak Mia Liana. Teringin sangat nak jumpa beliau. Dah selesai workshop ni akan aku ceritakan kat korang semua ya.

Harapan aku semoga segala aktiviti berjalan lancar. Harap mak aku pun cepat kembali pulih dari sakit perut. Dalam nak pergi sana sini ni, aku risaukan mak sebenarnya. Nasib kaknyah ada kat rumah.

Okay...till meet again

9 comments:

  1. bestnya ainim dapat join event dan bengkel tu.mesti jumpa ramai blogger..have fun dik

    ReplyDelete
  2. tapau utk kita ayam tu!! kita nak..kalau tak kita amek Si Won nnt!!!

    see ya tomorrow!!

    ReplyDelete
  3. bestnya dapat pergi dua2...^_^

    ReplyDelete
  4. bestnya anim.. dapat gi event samni leh jumpa blogger lain, alahai dapat jumpa ka mia n AJ lak tu.. sally dan rakan blogger lain.. hu2.. jeles dah nii.. jangan lupa amik gambo byk2 hokeh..

    ReplyDelete
  5. salam untuk semua yea....tak dapat nak joint event...

    ReplyDelete
  6. selamat berhujing minggu.. saya bru balik keje... huhu.. mmg x kemana2... lepak kt umah aje lah...

    ReplyDelete
  7. tak sabar nak tggu entry ttgnya ...

    ReplyDelete

My friend say: