Thursday, September 26, 2013

SUPER SHOW 5 Super Junior World Tour in Kuala Lumpur

Assalamualaikum...

Seperti yang korang semua tahu, aku ni memang peminat kumpulan penyanyi Korea Selatan, Super Junior. Hari ini ada khabar gembira buat kami peminat Super Junior a.k.a. ELF. Super Junior akan datang ke Malaysia untuk mempersembahkan konsert jelajah dunia mereka, SUPER SHOW 5 Super Junior World Tour in Kuala Lumpur. Konsert akan berlansung pada 23 November 2013 bertempat di Stadium Putra, Bukit Jalil, Kuala Lumpur. 


Terus terang, sebagai peminat Super Junior or SuJu ni, mestilah aku happykan. Hahaha..happy sakan aku sampai rasa nak lompat bintang 100 kali sebab excited. YEAY!!!!! Okay..behave yourself Anim. Okay..okay. Aku sebenarnya memang excited dan aku beri pengecualian untuk diri aku kalau masuk bab SuJu. Ya Ampun kawan-kawan blogger, kalau aku tergedik malam ni. 


Okay..kepada kalian yang juga peminat SuJu or sesiapa yang terbaca entri ini, berikut aku share sedikit info mengenai konsert ini.

SEATING PLAN
CONCERT POSTER AND TICKET PRICE
Untuk maklumat lanjut, sila layari www.starplanet.com.my

Tag +Nadya Dyana sebab dia pun geng ngan aku. Hahaha

Okay...till meet again.

7 comments:

  1. pernah dgr lagu diaorang yang sorry2 tu sekali je... kpop lain tak pernah dgr kak sbb dneo kurang minat... huhu

    ReplyDelete
  2. hehe jom lompat bintang sama sama :DDDDDDDDDD

    ReplyDelete
  3. akak kalau group k pop ni memang fail la hehehe :D

    ReplyDelete
  4. so boleh paham kan camne sally masa CNBLUE datang Malaysia..? hahahaha... :P

    g ke anim..? follow!

    ReplyDelete
  5. duluminat suju.sekarang ni xminat sangat dah.hehe

    ReplyDelete
  6. Deno: Akak cuma minat Suju je dik

    Nadya: JOm Jom

    Kenit: xpe kak, saya pun suju je yg tahu

    Sally: Sangatlah faham..hahaha. Belum pernah fail lagi kalau suju dtg sini mmg akan pegi

    Salma: Xpe, xde masalah pun

    ReplyDelete
  7. weeeeeeeee... nak pegi jugakkk.. tapi tak pernah ada kesempatan .. ^_^

    ReplyDelete

My friend say: