Monday, September 02, 2013

Open House Rumah Saya

Assalamualaikum...

Entri ni kira outdated sebab dah seminggu berlalu. Hehehe..tapi baru je sempat nak update. Hari Sabtu lepas, 24 Ogos 2013, family aku buat Open House untuk kengkawan kami tiga beradik dan juga untuk saudara mara. Persediaan bermula seawal seminggu sebelum event. Barang-barang dah mula beli untuk masak hidangan masa open house. Selain tu, barang keperluan lain pun turut dibeli.

Alhamdulillah, segalanya berjalan lancar. Acara bermula jam 3pm dan tetamu yang pertama sekali sampai ialah Yanie, kawan aku dan kembar dituruti dengan rakan dari zaman sekolah aku, Sheh Chian dan Ai Ching. Gembiranya bila lihat tetamu sampai. Selain itu, abang sepupu dan kakak sepupu pun turut datang memeriahkan lagi open house kami. Kakak aku pun turut datang dengan keluarganya.

Alhamdulillah, makanan yang kami sediakan pun mencukupi untuk semua tetamu yang hadir. Gembira juga bila sesekali ada acara begini dapat jugalah berjumpa dengan teman-teman yang lama tak jumpa dan ada yang tak pernah jumpa juga. So, takmo cakap banyak, just enjoy few pics taken by me.

Bos aku, Pn Anisah turut hadir bersama keluarganya. Selain tu, Feeza Sabri pun turut hadir. Alhamdulillah, lepas rindu kat Feeza.
Ni pulak kawan2 sekolah kaknyah aku. Yang akak perempuan tu, Kak Bavani tu kawan kaknyah dari sekolah rendah hinggalah sekarang.
Haa..ni pulak kengkawan ELF (Everlasting Friends) a.k.a. Fans of Super Junior. Blogger Nadya  pun ada. Berdiri sebelah aku, dua dari kanan. 
Watak wajib blog aku, +Mohamad Ridzuan pun datang juga. Maklumlah, akaknya ni kan dah cakap, WAJIB datang. Hahaha
Tetamu pertama sekali sampai, Yanie.
Haa..ni lah kawan sekolah aku. Ai Ching dan Sheh Chian.

Terima kasih semua kerana hadir dirumah terbuka saya dan keluarga ya. Insha Allah, ada rezeki tahun depan kami buat lagi ya.

Okay...till meet again

IKLAN

7 comments:

  1. meriah sungguh!!!!

    ~Admin : QasehMuslimah-Munirah~
    http://qasehmuslimah-munirah.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. meriahnya dik...hihi....
    kalau dekat memang cik akak datang juga...hihihi..

    ReplyDelete
  3. meriahnya dik...hihi....
    kalau dekat memang cik akak datang juga...hihihi..

    ReplyDelete
  4. hehehe...xajak titew...:P
    kalau ajak pun mgkn x dpt g...bergegas nk ke Konsert CNBLUE :D

    ReplyDelete
  5. how i wish someday fae berpeluang to meet kawan2 bloggers ^^

    ReplyDelete
  6. wah..1 malaysia kawan2 akak..hihi..majlis pun meriah..:)

    ReplyDelete
  7. seronoknya kak.. deno tahun ni tak ada pergi open house pun.. huhu

    ReplyDelete

My friend say:

Nuff Ads