Saturday, September 14, 2013

Kerja Kerja Kerja

Assalamualaikum...

Pepagi 8.30am dah terpacak kat ofis ni. Hari ni, Sabtu 15 Sept 2013, aku datang kerja. Ada beberapa kerja yang perlu disiapkan dengan segera. Aku gerak dari rumah dalam pukul 8am tadi. Nasib ada sorang kat level 17 ni dah datang. Takde la sunyi sangat. Baru kejap tadi, member aku, Epul dan Sha dah sampai. So, takdelah rasa seram je sensorang kat ofis ni. 

So far, satu keje dah siap. Sekarang ni ada beberapa lagi yang aku cuba nak setelkan hari ni. Semoga aku berjaya ya. Nampak macam biasa je kan kerja hari Sabtu tapi untuk aku tidak sebab aku kan keje gomen. Mana ada kerja Sabtu kalau bukan untuk jawatan tertentu. Keje pejabat pulak, lagilah sabtu dan ahad tu cuti. 

Okaylah..dah hampir 5 minit nak siapkan entri ni. Cukuplah 'Take 5' aku. Mari kita sambung kerja sambung siap.

Okay...till meet again

7 comments:

  1. selamat bekerja la ye...sally ni setiap sabtu koje..hehehe

    ReplyDelete
  2. post oo kje sabtu...jln xjam...parking pun senang..hehe

    ReplyDelete
  3. kak anim, nad lambat keke selamat bekerja :D

    ReplyDelete

My friend say: