Tuesday, September 24, 2013

Keputusan Exam KPSL

Assalamualaikum...
Bulan Jun yang lepas, aku ada up satu entry berkaitan dengan Exam KPSL disini Peperiksaan KPSL. Siang tadi dalam pukul 4pm macam tu, kakak aku call bagitau yang result dah keluar. Mak aiii..terkejut aku dibuatnya. Hahah..tapi takde la nervous sampai semput nafas sebab tak sempat pun nak semput terus je kakak aku bagitau result. 

Alhamdulillah....itu je boleh aku katakan. Walaupun aku hanya lulus paper Undang-undang, aku tetap bersyukur. So, sekarang ni masih tinggal satu lagi Paper A yang berbaki. Hmm..nampak gayanya, aku kena puluh habislah tahun depan untuk lulus Paper A tu. Serious cakaplah, aku ni memang bebal sikit bab-bab tatacara pengurusan stor. Hahaha..takleh nak buat apa dah. Memang dari mula-mula aku keje sampai sekarang tak faham-faham lagi. Gelak sendirian je la. 
By the way, aku tetap nak ucapkan terima kasih kepada kawan-kawan baik aku, Munirah yang banyak bagi sokongan dan sudi berkongsi soalan-soalan untuk aku buat rujukan dan ulang kaji. Kalau takde soalan tu, memang aku pun takde idea camane nak jawab soalan undang-undang. Buat Loqman, terima kasih banyak-banyak sebab pinjamkan buku untuk kegunaan aku masa exam tempoh hari. Last but not least, Mak dan family yang bagi support kat untuk duduki exam ni. Terima kasihlah banyak doakan untuk anakmu ni. 


Oh ya, tahniah buat kakak aku yang dah berjaya lulus kesemua paper exam ni. Tabik spring. Juga tahniah buat kawan-kawan yang dah lulus exam KPSL ni juga ya. Korang memang hebat. Thanks kepada kengkawan blogger yang komen dientri terdahulu dan beri support untuk aku. Appreciate it much.

IKLAN

6 comments:

  1. fae x sabar nak habis study coz am letih jawap exam paper, letih jadi student, letih attend lectures lol :p

    ReplyDelete
  2. ambik kenaikan pangkat secara lantikan ke dik :)
    semoga berjaya k sayang


    klik nuffnang

    ReplyDelete
  3. Fizi: Thank you dik

    Fae: Kan..xsabar sgt nak lulus exam

    Nao Mei: Akak, time kasih kakak..ehehe

    ReplyDelete
  4. tahniah lulus.. semoga berjaya untuk kenaikan pangkat..

    ReplyDelete

My friend say: