Saturday, September 21, 2013

Idea Oh Idea

Assalamualaikum...

Actually aku sedang blog walking blog kengkawan tapi teringat yang blog ni takde entri. Sebenarnya bukan tak nak menulis tapi idea takde la pulak. Biasalah, menulis ni kadang-kadang idea datang mencurah. Tapi bila idea takde, mahu naik pecah kepala ni duk berfikir apa la nak ku tulis dalam blog ni. Haish...

Any idea? Nak share ngan aku tak? Meh sini kongsi. Haha..serious ni memang takde idea. Maybe sebab aku kepenatan bekerja seharian kot hari ni. Dah la sejuk menggigil aku kat ofis tadi dek sebab ada Art Expo kat ofis aku. Dengan suasana sunyi kat ofis sebab hari Sabtu kan. Lagilah dah rasa kalah suasana sejuk kat Cameron tu. Sampaikan air botol pun boleh sejuk. Hahahah

Okaylah...aku nak pergi search something kat cik Google. Moga-moga dapat ilham nak update entri baru. By the way, thanks to Kak Alin kerana menjadi peneman setia aku sepanjang berada diofis hari ni. Juga buat sahabat aku, Epul sebab meriahkan suasana kitorang kat ofis hari ni. Hahaha..memang gelak sakan dalam kesejukan.


2 comments:

  1. Bykkn berjalan2 di blog kngkwn biasanya akan de idea tu nnt..

    ReplyDelete

My friend say: