Friday, September 06, 2013

Happy Weekend Everyone!!!

Assalamualaikum...

Hmm,  busy betul aku beberapa hari ni tambahan pulak seminggu ni kejenya tido awal je memalam. Kalau kebiasaan, pkl 1am tu kiranya awal lagi. Agaknya umur makin meningkat kot. Hahaha. Okay..dari pagi tadi aku hanya sempat blog walking blog kengkawan. Mana yang belum aku singgah, Insha Allah, akan cuba aku lunaskan malam ni ya. 

Oh ya, jam dah menghampiri jam 3pm. Lagi dua jam untuk pukul 5pm. Aku nak ucapkan Happy Weekend kat semua kengkawan blogger. Hehehe. Apa plan weekend ni? Esok hari Sabtu, aku kena kerja sebab ada project sikit nak buat. So, Ahad baru dapat betul2 rehat. Kepada yang nak jenjalan tu, sentiasalah berwaspada dan jaga keselamatan kalian ya. Kepada yang hanya duduk rumah tu, mesti seronokkan. 

Thank God it's Friday, because the weekend has landed and it's time to forget about work and tear it up!


Okay, setakat ni dahulu ya. Oh ya, sebelum, semoga tangan blogger Nick Nashram yang luka tu cepat sembuh ya.
Happy Friday everyone! May your weekend be full of adventure and cheer, and may the start of next week be a long ways from here.
Okay...till meet again

6 comments:

  1. happy weekend gak..
    sy xdpt lepak2 pun, nk kena siap'n tempahan customer...

    ~Admin : QasehMuslimah-Munirah~
    http://qasehmuslimah-munirah.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. hari weekend?
    lepak umah layan tv jer..
    heheh..
    musim open house pn dh abis..
    so boleh ler kasi perut tehat minggu nie.

    ReplyDelete
  3. Munirah: Xpe, usaha awak mendatangkan income :)

    Shark: Sama la kita..kesian perut, asyik kena paksa je makanan masukkan..

    Nadya: Selamat berehat nad

    ReplyDelete
  4. happy weekend kak~

    nanti dneo pula ada meeting^^

    ReplyDelete
  5. Deno meeting apa? kat mana tu dik?

    ReplyDelete

My friend say:

Nuff Ads