Saturday, September 21, 2013

CPUV Ke-2 Bulan September

Assalamualaikum...

Baru je semalam update entri berkenaan CPUV baru disini CPUV Terbaru Daripada Nuffnang , dan Alhamdulillah, Nuffnang baik hati nak bagi lagi CPUV baru kat aku. Hari ni buka blog perasan ada iklan baru Ford, dan sengajalah buka Nuffnang sebab nak tengok kot-kot iklan ni under CPUV ke CPC je. Rupanya CPUV. Alhamdulillah, syukur sangat. Oh ya, kepada kawan-kawan yang belum dapat CPUV, jangan putus asa ya. Gandakan lagi usaha untuk sentiasa cuba tarik perhatian Nuffnang. 

Aku sendiri pun banyak ikut nasihat dan pesanan daripada blogger hebat diluar sana yang tahu tips untuk dapat CPUV campaign daripada Nuffnang. Bukan sekali mencuba tapi banyak kali. Aku cuba je mana yang aku tahu. Pokoknya sentiasa usaha untuk kekal aktif blogging. Ni penting supaya blog kita sentiasa 'bernyawa' dan senang nak tarik perhatian pengiklan. Oh ya, jangan lupa untuk rajinkan diri buka akaun Nuffnang, check la balik survey blog kita tu. Kalau ada perubahan pada blog, update baru survey tu supaya sesuai dengan tema blog kita.

Rajinkan diri search petua dan tips untuk dapatkan earning daripada Nuffnang ya. Entri ni bukan untuk menunjuk tetapi sekadar untuk berkongsi kegembiraan aku bersama kalian semua. Aku tak hebat sebaliknya cuma berusaha sedaya mana yang aku mampu je. Selebihnya terpulang kepada rezeki. 

Okay...till meet again.

6 comments:

  1. Tahniah ye..zara ni tak rajin sgt cek2 mr N ni ..hehehe

    ReplyDelete
  2. tahniah ! saya blum ada rezeki ngan nuffnang ...

    ReplyDelete
  3. Zahara: Rajinkan diri ya

    Nadya: Thanks dear..hehehe

    Harumankasehvee: Insha Allah, nanti ada la tu

    ReplyDelete

My friend say: