Thursday, September 05, 2013

Buah tangan dari LA

Assalamualaikum...

Aku nak share pasal hand cream yang terima daripada ex-manager unit aku, Cik Norbilah atau Cik Bi. Cik Bi sekarang ni bertugas dipejabat MATRADE Los Angeles. Baru2 ni Cik Bi pulang bercuti raya dan sempatlah jumpa beliau sekejap.

Last week, sahabat baik Cik Bi, Pn Amilatun datang untuk sampaikan buah tangan daripada Cik Bi yang mana beliau tak sempat nak bagi sendiri. So, aku dapat hand cream daripada Bath & Body Works. Mulanya ingatkan lotion tapi hand cream rupanya. First try hidu bau dia, mak aii..wangi sangat tapi bukan wangi yang memeningkanlah. Aku ni alah dengan wangian, so kiranya bau hand cream ni masih boleh diterima hidung aku. Heheheh.
Masa try pakai, mmg best sangat sebab rasa soft sangat jadinya tangan ni. Hand cream ni mengandungi Shea butter dan vitamin E yang baik untuk kecantikan kulit. Wangian ni ialah Japanese cherry blossom. Aku tak sure samada jenama ni ada di Malaysia atau tak sebab aku tak arif pasal hand cream bagai ni.

So, korang yang tau pasal jenama ni, share dengan aku ya kalau ada kat Malaysia jual kat mana. Kalau dah habis aku nak beli la pulak. Hehe..


Terima kasih banyak2 ya Cik Bi hadiahkan hand cream ni. Saya suka sangat. Sedap sangat bila pakai. Thanks for the chocolate too. Ada masa kita jumpa lagi ya.


Okay..till meet again.
posted from Bloggeroid

5 comments:

  1. untung btuil dapat buah tangan..
    jauh plak tue..
    nk kne cari gak member oversea cmni.
    hehe.

    ReplyDelete
  2. macam pernah tgk..tp kan...mgkn design je kot sama

    ReplyDelete
  3. Nadya: Nanti akak nak up satu entry buah tgn nad bagi tu..hehehe

    Shark: kebetulan mmg ada kenalan yg duk oversea.hehehe

    Deno: Rezeki ni dik

    Sally: ke betul jenama yg sally tgk tu.hehehe

    ReplyDelete

My friend say: