Monday, August 26, 2013

Nuffnang FoodFest (#NNFoodFest)!

Assalamualaikum...

Berapa hari langsung takde entri baru. Minta maaf ya. Banyak urusan yang nak kena selesaikan tambahan pula hujung minggu lepas ada Open House dirumah dan beraya ke rumah kawan. Makanya tak sempat nak update blog dan juga blog walking. Minggu ni pulak berapa hari takde dipejabat kerana aku akan berkursus.


OK..aku terima emel jemputan daripada Nuffnang ni last week tapi baru berkesempatan untuk klik RSVP. Yes, I'll be going to the foodfest. Hahaha..sapa tak nak makan kan. Nanti aku nak ajak sesama geng instagrammer aku la pergi sana nanti. Oh ya, kepada korang yang dah terima emel jemputan tu, nanti pergi sekali ke? Manalah tau, ada peluang boleh jumpa kengkawan blogger.

Okay, nak info lebih lanjut, sila klik pautan kat bawah ni ya.
Some info of the foodfest pun ada aku share kat bawah.

Okay..till meet again


1 comment:

  1. woaaa kak anim pegi :)
    Nad da masuk U, so mmg x pegi la huhu

    ReplyDelete

My friend say: