Saturday, August 31, 2013

Looking Through My Lenses: My Memory - childhood memory through my lens

Looking Through My Lenses: My Memory - childhood memory through my lens: As promised, i come back with brand new post. Photo was taken during holiday and my journey to my home town at Perak. As the title of this p...

Assalamualaikum...

First new entry. Aku re-post entry ni daripada blog Kakak sulong aku . Beliau ada blog dan bertemakan photography. Kakak aku ni suka fotografi dan beliau pelajari teknik-teknik fotografi dari kengkawan yang punya sama minat dengan beliau. Cumanya beliau ni agak shy sikit dan kurang kenalan rakan blogger yang aktif dengan fotografi.  

If any of you kenal mana2 blogger yang punya minat fotografi, mohon comment kat entri ni dan beri link blog sekali ya. Aku nak suggest kat kakak aku supaya dia boleh kembangkan lagi minat dan bakat beliau. Oh ya..kepada rakan sekalin, feel free to visit her blog. Link blog ada kat atas tu ya. Ada juga aku share 2 keping gambar dari entri baru beliau.

Okay..till meet again

1 comment:

My friend say: