Saturday, July 13, 2013

Undi Lagu Nasyid Ramadan Paling Best

Assalamualaikum semua..

Bersempena dengan bulan Ramadan ni, aku nak buat aktiviti sikit. Saja je nak bagi meriah bulan ni. Korang biasa tak dengar lagu-lagu nasyid Ramadan? Kalau biasa, meh sini vote lagu yang korang rasa paling best. Vote seikhlas rasa ya. Kalau tak biasa dengar pun takpe, boleh vote juga. Kalau taktau nak pilih, meh sini aku share lagu-lagu ni supaya korang boleh dengar dan pilih ya.

Lagu Ramadan Paling Best
 
 
 
 
 
 
  
pollcode.com free polls 

Aku dah letak kat sidebar blog aku untuk vote ni. Polling ni akan berjalan sehingga 20 Julai 2013. Kira seminggu je la sebab nanti dah nak dekat raya, aku nak buat undian lagu raya paling popular pulak.

Jom layan lagu-lagu yang aku calonkan.

Kalau rajin, sila war-warkan kepada rakan blogger yang lain ya.

IKLAN
RayaStyla 2013 Sony Bersama Zizan Razak
Ok..till meet again

1 comment:

  1. semua pon best! tapi dari dulu mmg minat raihan. maintain je suara dorang :)

    ReplyDelete

My friend say: