Wednesday, July 24, 2013

CPUV Ke-4 Bulan Julai

Assalamualaikum..

Alhamdulillah, dapat lagi CPUV baru ke-4 untuk bulan Julai. Hari ni baru dapat. Yang dua CPUV dah credited dah. Okay la..ada pertambahan earnings untuk dua minggu belakangan ni. Walaupun tak sempat nak check lately ni, tapi ada penambahan, Alhamdulillah. 


Churp Churp pun bertambah lagi earnings. Alhamdulillah..gembira juga tengok kedua-dua Nuffnang dan Churp Churp naik. Hehehe..terima kasihlah Nuffnang ya. Hehehe
OK..nanti aku update entri lain ya..maaf la kalau korang jemu tengok entri Nuffnang aku ni.

IKLAN

7 comments:

  1. hehehe.. .macam mana nak dapat BE nie? Lia pun nak juga..

    ReplyDelete
  2. cik akak tak pernah dapat lagi dik...hihi :)

    ReplyDelete
  3. macam mana nak mula kak anim? ajar Nad hehe

    ReplyDelete
  4. perghhh... banyak tu kak! tahniah! :)

    ReplyDelete
  5. tahniah ainim rezeki ramadhan tu... :)

    ReplyDelete
  6. jeles btuil dgn org yg ada CPU-V nie..
    heheh..
    tahniah,

    ReplyDelete

My friend say:

Nuff Ads