Monday, July 29, 2013

Blog Adik Saya

Assalamualaikum..

Hari ni aku nak ajak korang review blog adik aku. Actually bukanlah adik kandung tapi sahabat yang aku dah anggap macam adik sendiri. Kitorang dah kenal sejak beberapa tahun lepas dan perkenalan kami adalah kerana Super Junior. Ok..tinggalkan dunia Super Junior.

Aku nak bercerita yang adik aku ni dah makin aktif blogging sejak akhir-akhir ni. Nadia ni akan melanjutkan pengajian peringkat ijazah tak lama lagi di UiTM Shah Alam. Kalau korang dah follow Nad ok lah tapi kalau belum, jom terjah blog Nad dan InshaAllah Nad akan terjah balik blog korang.

Haa..ini bukan permintaan Nad untuk aku promote blog dia tapi sebagai kakak, aku gembira bila tengok adik aku makin rajin blogging. Hehehe..ok baiklah..jom terjah sekarang. Klik je banner kat atas tu ya.

Ok..till meet again

7 comments:

  1. kak anim, terharu sangat :')

    thankyu akk.. flying kiss tuk akk heee

    ReplyDelete
  2. nice boleh buat lawatan jap lagi :)

    ReplyDelete
  3. http://sweetyzhanieyz83.blogspot.com/2013/07/senarai-nama-kad-raya-free-cik-akak.html


    hantar detail dik :)

    ReplyDelete
  4. Ok ainim. ..nnt akk lawat n singgah

    ReplyDelete
  5. nad rajin terjah blog sy kak.. =)

    ReplyDelete

My friend say:

Nuff Ads