Thursday, July 25, 2013

Kad Raya..Kad Raya

Assalamualaikum..

Haih..dah petang baru dapat buka kejap blog ni. Malam ni aku blog walking blog kengkawan ya. Masih ingat entri Corat Coret Ramadan: Kad Raya? Aku ada mention akan bagi kad raya pada siapa yang banyak komen kat blog aku kan.

Haa...hari ni aku dah siap tulis kad raya untuk kengkawan aku. Tengah-tengah menulis tu, tetibe teringat janji aku nak bagi kad raya. So, setelah meneliti, dua rakan blogger yang akan terima kad raya aku ialah Cik Akak a.k.a +Nao Mei dan juga Deno. Mereka ni Top 2 yang paling banyak komen kat blog aku and even untuk bulan ni pun mereka berdua ni juga yang paling banyak komen. Hehehe..terima kasih ya.

Buat rakan-rakan blogger yang lain, terima kasih banyak2 kerana sudi singgah dan tinggalkan jejak kalian dalam blog tak seberapa ni. Jasa kalian semua aku kenang dan hargai sangat2. Terima kasih kerana jadi rakan blogger yang AWESOME buat aku. Yes, aku gembira mengenali kalian semua.

Ok..buat Deno dan Cik Akak, boleh emelkan alamat rumah dan nama penuh ke ainim86@gmail.com ya. Saya tunggu emel kalian. Terima kasih.

Ok..till meet again

6 comments:

  1. woaaaa :)
    hehe
    akk kena wat segmen jugak nih ^^

    ReplyDelete
  2. Deno: Jangan lupa emel alamat rumah ye dik

    Nad: Hehehe..memang teringin nak buat tapi belum lagi kot

    ReplyDelete
  3. wah untunglah....tahniah kpd mereka berdua....

    ReplyDelete
  4. thank ye sayang...cik akak dah email...memang bertuah dapat kak raya nie..:)

    ReplyDelete
  5. seronoknya dapat kumpul kad raya dari blogger kan,..

    ReplyDelete

My friend say: