Sunday, June 23, 2013

Terima Kasih Followers Sekalian

Assalamualaikum semua.

Maaflah, lambat online hari ni. Baru terhegeh-hegeh nak update blog. Biasalah, hujung minggu ni banyaklah perkara penting nak kena buat selain aku busy menelaah subjek untuk exam minggu ni.

Dikesempatan ini, aku nak ucapkan terima kasih kepada rakan blogger sekalian yang telah follow blog aku yang tak seberapa ni. Terima kasih kerana menjadi sahabat blogger aku. Suka nak bagitau yang blog aku dah capai angka 222 follower gitu. Cantikkan angka tu. Walaupun masih sikit bilangan follower tu, tapi untuk aku yang baru kembali aktif blogging dengan blog personal ni, dah kira baik dah. Aku pun bukan terlalu aktif join segmen or giveaway sana sini. So, aku berpuas hati jugalah.


Walau bagai manapun, aku akan cuba join mana-mana segmen yang kalian anjurkan jika terdaya dan punya sedikit masa yang terluang ya. Disini, aku ingin ambil kesempatan untuk ucap terima kasih kepada blogger yang menjadi follower ke 222 aku iaitu, ~(Diyah Hanun)~. Pelengkap kepada angka yang cantik tu. Hehehe


Kepada korang, silalah kunjungi blog Cik Diya kita tu ya. Just klik gambar kat bawah tu je.

OK..till meet again ya.

p/s: Masih lagi mencari idea nak buat segmen.

9 comments:

  1. waa congrats :) fae pun susah nak kumpul followers sampai 400..

    ReplyDelete
  2. wah tahniah...hehe cantik nombor tu 222

    ReplyDelete
  3. nice number! happy blogging :)

    ReplyDelete
  4. Tahniah. Semoga terus bertambah.

    ReplyDelete
  5. followers sikit takpe asalkan ade pembaca setia :)

    ReplyDelete
  6. tahniah.. cantik nombor tu :) 222

    ReplyDelete
  7. congrats dear! menurut orang cina 222 tu maksudnya senang senang senang.. heee..

    salam.. teman datang curi2 masa kunjungbalas tuan tanah disini.. thanx sudi singgah n baca entri teman yea.. jangan lupa singgah selalu yea.. heee.. salam meriah..

    ReplyDelete
  8. congrats dear! menurut orang cina 222 tu maksudnya senang senang senang.. heee..

    salam.. teman datang curi2 masa kunjungbalas tuan tanah disini.. thanx sudi singgah n baca entri teman yea.. jangan lupa singgah selalu yea.. heee.. salam meriah..

    ReplyDelete

My friend say: