Sunday, June 02, 2013

Majlis Perkahwinan Faiz dan Linda

Assalamualaikum semua..
Hari ni aku, Mun dan Wan hadir ke kenduri office-mate kami, Faizmin a.k.a. Safee Sali. Ha..nama Safee tu sebab muka dia ada iras Safee Sali si pemain bola kebangsaan Malaysia tu. Kami pergi disebelah pihak perempuan je sebab dekat sikit nak pergi. Kalau sebelah lelaki kat Terengganu. Jauh tu.

Kami bertolak dalam pukul 1215pm dari ofis ke Ulu Beranang, Lenggeng, Negeri Sembilan. Mun yang drive sebab Mun yang pandai nak cari jalan. Kami sampai disana hampir pukul 2pm sebab kami ni mengigihkan diri mencari sebab masing-masing tak sure jalan. 

Sesampai je, terus aku snap satu photo Safee kat bawah ni sebelum nak bersanding. Sempat lagi aku kan. 
Seperti biasa, kalau kenduri kahwin, mestilah acara-acara makan-makan itu wajibkan. Alhamdulillah, majlis berjalan dengan lancar sekali. Semoga Faiz dan Linda akan kekal hingga ke Jannah.  
Posing khas pengantin lelaki untuk kamera aku.kekeke
Mun dan Ridzuan
Aku dan Mun

IKLAN

4 comments:

  1. tahniah kepada bro safee sali kita...hehehe....

    ReplyDelete
  2. semoga kekal hinggah ke jannah :)

    ReplyDelete
  3. cantiknya pengantin pakai pink biru.. =)

    eh..akk pun comel je.. =)

    ReplyDelete
  4. TZ: Masih bercuti lagi rasanya kawan saya ni..heheh

    Faezah: Insha Allah..amin

    Mimie: kan Mimie..comel je

    ReplyDelete

My friend say:

Nuff Ads