Friday, March 15, 2013

Selesai Mencari ....

Assalamualaikum semua..salam Jumaat.

Masih ingat tak aku ada update entri Mencari dan mencari hari tu?

Ok...dengan ini, sukacita aku nak bagitau korang semua yang aku telah selesai dalam misi mencari news clipping CEO kami. HAHAHAH...dah boleh gelak.

Aku mulakan pencarian seawal minggu ni, dan Alhamdulillah, selesai mencari malam semalam. Gigih aku balik kerja pukul 830pm semata-mata nak mencari news clipping. Berpinar mata aku mencari benda alah ni. Godek setiap CD Media Banc yang punya la banyak artikel tu. Adoi la..

After setel je mencari...terus buat screen cap semata-mata nak buat bukti gitu. Tak sia-sia la kiranya usaha aku mencari ni. So, total news clipping yang berjaya dicari adalah sebanyak 54 tapi hanya untuk 2012 sahaja. Hari ni, aku nak godek sikit website MATRADE kot-kot ada news clipping CEO untuk tahun 2013. 

Ok..nanti aku akan tunaikan tanggungjawab BW blog kengkawan yang tertangguh berhari-hari dek kerana asyik balik lambat je dari ofis. Maaf ye kengkawan..jangan ingat aku sombong ye. Memang tak sempat sangat sebab balik je umah dah kena menjahit pulak dan buat keje-keje umah lagi.



Ok..Assalamualaikum

5 comments:

  1. Alhamdulillah..... =D
    Lega kan bila dah selesai.. =D

    ReplyDelete
  2. keciannye..xpelah, skrg dh jupe..leh release tension ngn BW lak...

    ~Admin : QasehMuslimah-Munirah~
    http://qasehmuslimah-munirah.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. usaha tangga kejayaan ... selesai juge an sis ~

    ReplyDelete
  4. Promosi Rainbow AlQuran & Ribbon Watch! Sehingga 23 Mac 2013 sahaja!

    http://bit.ly/cd2aQx

    ReplyDelete
  5. pc penuh dengan nota2.huhu
    memang sibuk nampak tu.

    ReplyDelete

My friend say:

Nuff Ads