Monday, March 11, 2013

Mencari dan mencari

Assalamualaikum semua...selamat tengahari

Hari ini aku berpuasa ganti..InshaAllah hari ni merupakan hari terakhir. Lepas ni dah boleh teruskan dengan puasa sunat je la. InshaAllah.

Hari ni keje aku memang agak banyak..actually memang banyak setiap hari tapi kali ni ada data nak kena extract dari website dan cd mediabanc BPS ni. Kitorang kena dapatkan news clipping CEO kami sepanjang beliau bertugas sebagai CEO la. So, dari Ogos 2011 hinggalah hari ni.

Actually, news clipping yang dikehendaki adalah related to Human Capital development tapi nak mencari article yang berkaitan memanglah payah tau. Sebabnya bukan satu dua article dan bukan juga sehari tapi bertahun kot article yang nak digeledah. Hambik kau Anim...

Aku memang sakit kepala dari pagi tadi, dan pencarian ni memang buat aku lagi la sakit kepala. Nasib la ada Kak Intan Zalani from Corp Comm. yang tolong dapatkan beberapa news clipping berkaitan CEO. Mujur Kak Intan ada, adalah ringan sikit nak mencari. Disebabkan articles yang berkaitan CEO ni mostly pasal trade, dah jadi satu cerita lain pulak nak mencari pasal human capital development.

Sehingga sekarang aku baru setel sehingga bulan Februari. Masih ada lagi 10 cd untuk 10 bulan dalam tahun 2012 yang nak kena terjah. Aduhhh...bila nak setel? Time aku menaip ni pun aku sempat klik sana sini nak cari news clipping yang related to CEO. Oklah...korang jangan pening baca entri ni ya. Biar aku je yang sakit kepala. 

Terima kasih la sudi baca entri ni dan menandkan kalian memang perihatin dengan aku. Hehehe



12 comments:

  1. Pening sebab tak tau menahu....
    Jangan pening2 sangat..
    nanti migraine plak...

    ReplyDelete
  2. uni igt nak pose gak rini tp xjd..wakaka

    ReplyDelete
  3. sian anim.. meh anis tolong sket meh.. anis kan cuti arini.. hehe.. jgn lupe mkn tau! nti sakit pulak :)

    xoxo anis

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...kalau anis dekat boleh je tolong

      Delete
  4. beznye dpt berpuasa
    tringat ngn puasa ganti....
    moga dipermudahkn segala urusan awak

    ReplyDelete

My friend say: