Thursday, February 28, 2013

World Kidney Day Run & Carnival 2013


Assalamualaikum semua...
Mata aku masih lagi menunjukkan tanda-tanda mengantuk yang teramat sangat. Ini adalah akibat tak cukup rehat sebab malam tadi aku balik dari ofis pukul 10.30pm. Wei...busy tak bertempat la..

Ok...dalam usaha untuk menghilangkan rasa ngantuk ni, meh sini aku nak promote event lari-lari yang akan diadakan pada April ini. Nama program ini ialah World Kidney Day Run & Carnival 2013.
Akan berlangsung di Dataran Putrajaya, Presint 3. Ala, yang dekat dengan Palace of Justice tu. So, dekat je la ngan rumah aku. Acara ini diadakan bersempena dengan Hari Buah Pinggang Sedunia pada 14 Mac 2013. 

Kalo korang berminat, sila la daftar secara online diwebsite Hooha Asia.

Untuk maklumat lanjut, korang boleh klik juga link kat atas tu ya.

Aku plan nak join lari-lari ni. Memang aku suka acara-acara sihat camni tapi yang aku join event-event yang diadakan diPutrajaya je la sebab senang nak pergi. Aku juga sarankan kepada korang-korang semua untuk join event camni kerana aktiviti ni memang sangat sihat dan membantu untuk meningkatkan stamina korang. 

OK..sesapa yang join tu, leh jumpa nanti ye. Tak mahal pun fee dia, cuma RM15 - RM35 sahaja.


7 comments:

  1. erm...kalaulah dapat join...time study dl mmg sll join xtvt camni. Bl dh abis study, mcm ssh nk dpt join,pluang pn xbyk.. so upsad..

    ~Admin : QasehMuslimah-Munirah~
    http://qasehmuslimah-munirah.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insha Allah, lain masa boleh join lagi

      Delete
  2. di Brunei pun bkl buat event bulan 4 ne. Half Marathon hehe.

    ReplyDelete
  3. Munirah: Insha Allah, lain masa boleh join lagi

    Faezah: Ye ke? yang ni 12km..penat..haha

    ReplyDelete

My friend say: