Thursday, February 21, 2013

Segmen : Permulaan Perjalanan Blog Saya


Assalamualaikum..

Mari kita join lagi segmen ye...

Seperti biasa, sila klik banner kalo nak join.

Nama Blog:
아이님 블로그 (Ainim Blog)

Tarikh Mula Blogging:
17 Ogos 2008

Kenangan Manis & Pahit Semasa Berblog:
Kenangan Manis: Fan blog saya mencapai 1 juta view setelah hampir 2 tahun saya aktif dengan blog tersebut dan fan blog inilah yang banyak bagi sumbangan kat akaun Nuffnang saya.

Kenangan Pahit: So far, belum ada lagi

Idola Semasa Mula Berblog:
Dulu-dulu takde tapi sekarang Idola aku ialah Hasrul Hassan dan Nick Nashram.

Saya tag +Athirah Farah & +Farah Waheda Wahid  :)

Blog memang beri kepuasan kepada aku kerana aku suka menulis. Dan kerana blog aku jadi lebih celik tentang realiti dunia dan banyak berkenalan dengan rakan-rakan baru. Walau didunia maya, tapi tak salahkan sekiranya kita ikhlas berkawan.

13 comments:

  1. macam best je segmen ne. waa from 2008? lama dah tu..

    ReplyDelete
  2. wah !! blog senior nie . . lme jgk ek blog nie suda . . ehee !! mai belum lg cecah 1 juta . .

    ReplyDelete
  3. wahhhh dah lama berblogging :)

    http://neynaproperty.blogspot.com/2013/02/segmen-permulaan-perjalanan-blog-saya.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lama tp aktif kt fan blog je sblm ni

      Delete
  4. wah.. satu juta.. banyak tu. ^_^

    http://www.lokmanramli.my

    ReplyDelete
  5. Deno: Terima kasih

    Faiezah: Yup dear, tp skang ni active di personal blog plak

    Mailey: Heheh..xde la senior mana pun

    Mazelina: Lama tp aktif kt fan blog je sblm ni

    Lokman: YUp..hehehe

    ReplyDelete
  6. salam... ayu dtg dr segmen yg sama..

    ada masa nanti singgah blog ayu ye..

    http://www.ayuinsyirah.my/2013/02/segmen-permulaan-perjalanan-blog-saya.html

    ReplyDelete
  7. done follow dari segmen yg sama http://ieta-myblog.blogspot.com/2013/02/segmen-permulaan-perjalanan-blog-saya.html

    ReplyDelete
  8. tq sudi share pd tirana aduka blogger baru

    ReplyDelete

My friend say: