Friday, February 08, 2013

Sambutan Majlis Maulidur Rasul Peringkat MATRADE

Assalamualaikum korang semua.. sihat tak? Malam ni buat apa? ke siap2 nak balik kampung?
Aku xbalik kampung sebab mak aku ada je kat Putrajaya ni.. :)

OK, hari ni dari pagi aku dah share tentang kelebihan Hari Jumaat dan share resume Rasul junjungan kita, Nabi Muhammad SAW. So, seperti yang aku katakan dalam entri sebelum ni yang ofis aku ada majlis Maulidur Rasul tu, so aku nak share beberapa keping gambar sekitar majlis berlangsung dan ada 2 video persembahan Far East yang sempat aku rakam. Buat kawan2 semua yang minat Far East tu, silalah enjoy video ni ye. Lagu Menanti Di Barzakh memang fav aku dari mula2 lagu ni keluar dulu.

Majlis ini berlangsung di Dewan Perdana, Tingkat 6, Menara MATRADE dan majlis dimulakan dengan bacaan doa oleh Abg Razlan Sahat. MC pada hari ni ialah Irvin Francis. Moderator dan penalis boleh tengok kat poster kat atas tu ye.

Pelbagai info dan kisah2 Rasul yang telah dikongsi oleh ahli panel dan sememangnya memberi ilmu yang berguna buat kami yang hadir. Setelah forum selesai, acara diteruskan dengan persembahan oleh kumpulan nasyid tanah air, Far East.

So, xyah cakap banyak2, mari kita scroll ke bawah dan tengok yang aku sempat snap td.
Button badge 
Ni kad 2 in 1..belakang ada selawat
Kumpulan kompang MATRADE
Ustaz Nabil Ahmad sebagai Moderator
Irvin Francis sebagai MC
sesi penyampaian cenderamata kepada penceramah dan moderator
Kumpulan Far East sedang memperkenalkan diri

Ni video yang sempat aku rakam dan upload masuk dalam Youtube account aku. Jemput tonton ye

2 comments:

  1. bagus kalau dapat hadiri majlis macam ni.

    ReplyDelete
  2. Ros: Terima kasih..majlis seperti selalu diadakan di tempat kerja saya..mana yg mampu saya hadiri

    ReplyDelete

My friend say: