Thursday, February 21, 2013

Kenangan Mengusik Jiwa: Gambar-gambar sekolah

Assalamualaikum semua..selamat tengahari

Dah lunch ke? Aku puasa ganti hari ni..
Tengah hari ni sambil2 blogwalking, meh aku tepek gambar-gambar kenangan aku semasa di Tingkatan 5. Rindunya aku pada kawan-kawan sekolah terutama geng-geng sekepala. Kelas aku ni memang meriah sangat sebab pelajar-pelajar lelaki terdiri daripada mereka yang sangat gila-gila remaja gitu.
Kelas 5 Sains Jaya memang beri kenangan indah semasa aku bersekolah.

Korang macam mana? 

Aku paling kanan..

4 comments:

  1. teringat pulak zaman sekolah dulu dulu..

    ReplyDelete
  2. masa sekolah memang terbaik... suddenly teringat pulak gambar2 masa sekolah dulu..banyak... kena gali album ni...

    ReplyDelete
  3. zaman sekolah.. zaman saya nakal..hee =) terbawak2 sampai habis sekolah.. memang sangat rinduu...

    ReplyDelete
  4. Ros: Saya memang rindu zaman sekolah..x stress keje

    Farah: Saya pun sama..album smp dekat 10..bnyk sgt gmbr sbb kami giler camera

    Farah: Far, saya dulu xleh jd nakal sbb saya pengawas..tp dlm kelas nakal la juga

    ReplyDelete

My friend say: