Tuesday, January 15, 2013

The 27th Golden Disk Awards - 15 & 16 January 2013

Sesungguhnya saya xmampu berkata apa melainkan senyum selebar-lebarnya bila mendapat perkhabaran bahawa idol kegemaran saya, Super Junior telah selamat sampai di Malaysia jam 9.50pm tadi.

DAN..yang paling buat saya tersenyum ialah, apabila saya mendapat tiket percuma untuk menghadiri award event ini secara PERCUMA.

Buat masa ini, gambar2 dibawah adalah sebagai penyeri malam saya kali ni.

Hari esok akan penuh dengan cabaran untuk ke Sepang International Circuit sebab saya xtau jalan ke situ.

Kalo mampu, saya akan update serba sedikit ceritera sepanjang majlis anugerah berlangsung ya..sekian, terima kasih.

2 comments:

  1. Aaa sangat jeles... Mana laaa awak dpt tiket percuma tuuu aaaaaa *mental breakdow *

    ReplyDelete
  2. hehehe.. Ada org Imigresen yg bagi..dapat rockpit 2kpg..so g dgn kembar

    ReplyDelete

My friend say: