Thursday, January 31, 2013

"Segmen : Lagu Favourite saya by Leeyana Amzar"


Assalamualaikum dan selamat malam.

Malam ni, nak join lagi segmen yang dianjurkan oleh blogger Leeyana. Segmen kali ni best juga sebab kita pilih lagu kegemaran kita.

So, lagu favorite aku sejak hampir setahun lalu ialah Way, nyanyian kumpulan kegemaran aku, Super Junior. Lagu ni dalam bahasa Jepun. 

Lagu ni memang banyak bagi semangat pada aku sebab liriknya pun berkisah tentang perjalanan untuk menuju kejayaan la katakan.

Kalo korang belum pernah dengar lagu ni, boleh tengok kat video yang aku attach kat bawah ni



+Rafique Niihara +Ain Kyuhee

Nak join sama? Klik banner kat atas tu ye. Selamat berjaya kepada yang join segmen ni.

6 comments:

  1. suju :)

    thanks join :)segmen
    blogwalking disini

    ReplyDelete
  2. haip! deno dari segmenyg sama! deno folow sini... jemput ke blog deno nanti ya? :)

    http://dayangdeno.blogspot.com/2013/01/segmen-lagu-favourite-saya-by-leeyana.html

    ReplyDelete
  3. Dari segmen yg sama + follow :)

    http://beyondtotheinfinity.blogspot.com/2013/02/segmen-lagu-favourite-saya-by-leeyana.html

    ReplyDelete

My friend say:

Nuff Ads