Thursday, January 10, 2013

Invitation to the Nuffnang Premiere Screening of The Impossible


Dear Nuffnanger,
You are cordially invited to the Nuffnang Premiere Screening of The Impossible on:
Date: 16th January 2013 (Wednesday)
Time: 9:00pm
Venue: GSC, Mid Valley
Assalamualaikum....

Jumpa lagi..hehehe..cuba tengok kat atas tu. Tu adalah beginner e-mail yang aku terima petang tadi sebelum nak off ke gym. Wah wah wah....tetibe je happy tak tentu pasal.

Kisahnya aku dapat jemputan untuk Premiere Screening of The Impossible. Actually, ini adalah first time aku join Nuffnang punya contest. Saja je tangan ni gatal nak join tambah2 bila tengok sinopsis movie ni cam best.
Padahal aku ni bukannya kaki wayang pun.

So, aku masih memikirkan samada nak pegi ke tak sebab waktu ni hari kerja dan malam pulak tu. Kalo umah aku dekat area Bangsar, senang je aku nak gi tapi memandangkan Putrajaya, hmm..kena pikir 2 kali ni.
Tadi, masa bagitau mak, mak suruh ajak Kaknyah kalo nak gi..hmm..nanti aku tanya Kaknyah la.
Ni trailer The Impossible. Best kan



3 comments:

  1. saya pernah dapat sekali utk movie bourne legacy..tapi tak pegi sebab jauh..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ni xtau la nak pegi ke tak sbb mak xbagi kalo movie ni abis lmbt sgt.

      Delete
  2. Saya ni xtau la nak pegi ke tak sbb mak xbagi kalo movie ni abis lmbt sgt.

    ReplyDelete

My friend say:

Nuff Ads