Wednesday, January 30, 2013

Buah Tangan Dari Bandung

Assalamualaikum kawan2. Hari ni blog aku meriah sebab banyak komen diterima. Terima kasih banyak2 ye.

Pagi ni mood ceria sebab xbangun lambat dan sempat mandi sebelum subuh. Alhamdulillah. 

Pagi tadi, kawan aku, Azima yang merupakan geng Gym aku datang singgah tempat. Tup2, Azi keluarkan bungkusan jernih yang merupakan kain untuk buat baju kurung. Oh, rupanya buah tangan untuk aku yang Azi belikan semasa percutiannya di Bandung bersama keluarganya.

Terharu aku sebab aku dan Azi baru je berkawan baik tapi Azi ingat kat aku dan beri buah tangan istimewa ni. Hehehe...rezeki di hari Rabu la kiranya ni.

Warna purple kain ni..memang fav aku la kiranya. Sampai rumah tunjuk kat mak. Mak kata cantik. Senyum aku. Hehe...

Thanks Azi..sayang Azi :)

6 comments:

  1. salam...sy singgah jap leh?hehehe...saja nk blog walking..jupe blogger yg lain..cantik gak kain2 dr bandung ni..br cdg nk jln2 sna bln 10 nnt tp itupun klu ada rezeki..

    anyway, salam perkenalan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Perkenalan Munirah.. Terima kasih sudi kunjung blog saya.
      Wah..nak g bandung juga? Best tu..boleh shopping sbb murah2 kat sana

      Delete
  2. cntiknya kain tu..sy pun suka kalau dapat buahtngn kain tuk buat baju.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mimie..saya nak buat baju kurung..silap2 pakai time raya je kot.hehe

      Delete
  3. Salam Perkenalan Munirah.. Terima kasih sudi kunjung blog saya.
    Wah..nak g bandung juga? Best tu..boleh shopping sbb murah2 kat sana

    ReplyDelete
  4. Mimie..saya nak buat baju kurung..silap2 pakai time raya je kot.hehe

    ReplyDelete

My friend say:

Nuff Ads