Monday, January 21, 2013

Aku dan Kraft Felt

Assalamualaikum semua...sihat tak?

Dah pukul 10 pm ni. Skit lagi dah boleh off laptop dan on9 guna phone je la..tapi sebelum tu, aku nak share gambar2 hasil kerja aku sepanjang berjinak2 dengan kraft felt. 

Bagi mereka yang dah biasa dengan kraft felt ni, mohon bagi pandangan untuk kraft yang aku hasilkan ini ye.

Untuk full album boleh view kt sini ye Hasil Kerja Saya

Terima kasih kat SUS n d FELT PRODUCT yang pernah bagi komen dan semangat untuk aku teruskan minat dalam bidang kraft felt ni


2 comments:

  1. comel nya yang ade name..yang name hakim tuh.. beg duet eh yang uh.?? nak satu bole.? nak yang free.. hee :)

    ReplyDelete
  2. Hehehe..yg saya hasilkan tu semua atas permintaan pelanggan Far..penat nk buat tapi puas bila dh siap n lagi seronok bila customer puas hati dgn hasil kerja saya...hehe

    ReplyDelete

My friend say: