Thursday, November 01, 2012

It's NOVEMBER!!!!!!

Salam semua...selamat pagi.

IT'S 1st NOVEMBER 2012!!!!!!
Alamak...dah nak ujung tahun ni. Adeeeehhhhhhh. Cepatnya masa berlalu. Rasanya macam baru je bulan Januari 2012. HOHOHO...xsedar dah November 2012.
Lagi 2 bulan nak melangkah tahun 2013. Ohhhhhhhh

Kenapa mengeluh banyak ni? Hmm..sebab keja aku kat ofis ni berlambak lagi dan banyak lagi hal xsetel.

Ok...tinggal semua fikiran keje2 itu. Hidup ni selagi xtutup mata...keja keja keja. Hahaha.. Ye la nak cari rezeki yang Allah dah sediakan kenal keja kan. 

So, what's your plan for November? Sikit lagi nk cuti sekolah dah. Budak2 sekolah mesti dah fikir nak minta parents bawa gi holiday xpun..balik kampung duk ngan atuk opah sume. hehehe

Bagi kami yang bekerja ni..contoh paling diri sendiri, hmm...setel je la keje yang ada. Lagipun aku ni bujang, bukan ada anak pun. 

Apa pun harap November ni akan berjalan smooth as October. Xkisah la busy pun janji keje dapat setel.

Feel free to view

No comments:

Post a Comment

My friend say:

Nuff Ads