Monday, October 15, 2012

Shape Botol Nestle Bliss

Hi korang,

Hari ni I beli Nestle Bliss sebab konon2 nak jaga perutlahkan. Dah abis sebotol ni baru la perasan, apasal botol ni bentuk dia macam ni haa? Hmm, aku terwonder sekejap tengok bentuk botol ni. Padahal, selalu je beli air ni tapi xpernah perasan bentuk dia.

Lama gak aku tenung dan belek2 botol ni sampai aku dapat tangkap sesuatu. OK, sebab botol ni gambaran bentuk badan yang ideal. Ye la kan, selalunya wanita yang kisah sangat pasal bentuk badankan. So, ini adalah salah satu cara marketing dan promotion untuk tarik perhatian pembeli. Eceh, dah nak jadi pakar analisis ni..kekekke

Tapi 1 je yang aku kurang sikit ngan Nestle Bliss ni sebab manis sangat kot. Kalo kurang sikit gula mesti lagi umph kan? itu pendapat aku je la.

Korang pulak suka minum Nestle Bliss perisa apa? Aku suka strawberi...korang?

2 comments:

  1. sedapkan strawberi tu tapi teringin gak nak rasa perisa lain...xpe lain kali la kot

    ReplyDelete

My friend say: