Tuesday, November 01, 2011

Cocoa Collagen..cuba je

Pagi semua,

Semalam masa berborak dengan member ofis, Fiza, dia ada beri 1 sachet minuman cocoa collagen ni.
Hmm, dengar kata minuman ni elok untuk kesihatan. Hmm dah namanya pun minuman kesihatan kan.
Ok..skang ni sedang minum cocoa collagen. Kalau sedap dan ada kesan ingat nak beli la. Kalau beli dengan Fiza dapat RM50.00 3 kotak. Agak murah berbanding harga yang saya tengok kat dalam blog2.

Rasa dia ok jugak..yang penting xmanis sebab kalau manis memang xmasuk tekak.

Anda semua dah cuba?

No comments:

Post a Comment

My friend say: