Monday, October 03, 2011

S.I.M.P.L.E Gifts But Mean E.V.E.R.Y.T.H.I.N.G

Annyeong Haseyo Chingu...
HAHAHA..saja je nak cakap korea jap..

OK..hari ni mood saya sangat baik walaupun agak HANGIN di waktu pagi kerana ada teksi bangang yang hon saya tetibe xtentu pasal. Pastu siap ada 2 orang pompuan ni tunggang motor tengah jalan sampai kereta plak nak kena beralah dengan dorang (nampak driver keta sebelah bengang giler ngan pompuan 2 orang tu).

Whatever la ya.. yang penting after sampai ofis..segala bengang dan hangin hilang bila makan roti bercicah sambal ikan bilis yang mak masak. Sangat sedap sampai rasa xcukup plak.

Pagi tadi masa kat ofis, officer unit, Pn Nurul Huda dah balik keje after 1-2 weeks course kat K.O.R.E.A.
Before Pn Huda yang saya slalu panggil Cik Huda gi Korea, siap pesan belikan brooch. Leh x demand? Hehehe... sebab dah jemu ngan key-chain rasanya. 

So, pagi ni dalam pukul 10 pagi lebih kurang Cik Huda datang tempat Abg Azmal bagi souvenir yang dia bawa dari Korea. Hehhee. terus je saya gi amik brooch... 
Tapi yang paling xjangka masa tengah lepak kat tempat CC Ina jap, tetibe Cik Huda datang bagi gift daripada ex-boss yang skang ni posting kat Seoul, Korea as Trade Commissioner MATRADE Seoul. 

Gembira tak terkata sebab En. Rashid ingat kat saya. Hehehehe.. memang En. Rashid bos paling best dalam dunia..hahahah.

Ni la gift yang En. Rashid bagi tu. Magnetic Souvenir..hand made.
It's simple but so cute. Heheh.. suka sangat sebab memang lambang budaya masyarakat Korea.
Yang kelakarnya tetibe terbayang member SuJu, Eunhyuk pakai baju hanbok ni masa nyanyi Highway Romance kat Music Bank last month. Hahhahaha..giler ahh
By the way... thank you so much En. Rashid. 
Really Appreciate it.

Haa..ni la brooch yang Cik Huda belikan tu. Comelkan, warna pink..feveret saya. 
Pearls kat brooch tu buat brooch tu nampak exclusive. I like it.
Ni brooch ke-2 yang saya dapat as a gift after Cik Reen pun pernah bagi brooch masa gi Korea last year.
Cik Huda, thank you so much. Like it.

Haaa...eh eh.. yang ni xde kena mengena ngan Korea pun but this gift also mean E.V.E.R.Y.T.H.I.N.G to me. Nak tau kenapa? Because ini adalah gift from Julie, ex-intern kat unit saya. 
She's a special person to me maybe because kami ada persamaan. Just like how special Ridzuan, Hakimi, Fida, Shekin, Yong & Saiful..Diana (not intern but sambilan kat unit tapi skang ni further study kat Australia.) and last but not least Cheryl walaupun dia bukan practical kat unit saya. 
This handphone strip is too cute to describe.. Julie bagi gift ni sempena dia habis practical kat unit saya.
A bit sad sebab kawan nak sembang dah xde. Rasa cam sedeh je tadi tapi tahan air mata sebab xnak nangis. Tingat time Shekin, Yong, Cheryl, Kimi & Fida abis intern hari tu..sedih tau.. Rasa sunyi je..

Today is so special and really make my smile.. Thanks for the gifts.. I LOVE YOU ALL


No comments:

Post a Comment

My friend say: