Saturday, September 10, 2011

Kad Raya Oh! Kad Raya Ver 3


Haa, kisah sal kad raya lagi, last version k?
Tahun ni korang dapat berapa kad raya? Well, tahun ni aku rasa ada peningkatan rasanya.
Ada la dalam 4-5 kad raya aku dapat tahun  ni. Alhamdulillah ada lagi member yang ingat kat aku. Ye la orang zaman skang ni prefer sms dari kad raya kan...me too actually. 
Just nak share betapa istimewanya kad-kad yang aku terima tahun ni. 

2 drpdnya ialah daripada E.L.F. chingu (sahabat). Kenapa istimewa? Sebab, mana pernah aku terima kad raya ada gambar lelaki korea dalam kad tu...first time ever tau. Memang cute giler kad-kad ni. Thanks to Linda & Yanie yang sudi beri kad raya pada saya ye.

Gambar kat atas ni kad raya daripada Linda. Kalo tengok cover memang sweet tapi lagi sweet bila tgk kat dalam sebab deco yang sangat cantik. Memang menyentuh hati tol.

Yang ni plak, sangat istimewa sbb siap letak gambar besar bias aku ngan kembar. Gambar Hyukjae yang cam tengah geram tu cam ok je..comel
Yang ni daripada Yanie, thanks ya.

Cuba tengok tulisan pada kad raya ni.. cantik x? 
Macam tulisan orang perempuan kan? Tapi ni tulisan adik lelaki kesayangan aku, Hakimi.
Terharu baca apa yang Kimi tulis untuk aku. Kimi ni memang antara adik kesayangan aku sebab budak ni baik sangat. Kimi, thanks ya. Mak akak pun puji tulisan Kimi cantik sangat.

Haa, yang ni official kad raya daripada MATRADE, tempat keje aku. Dapat 15 kpg tiap sorang ikut gred la. Simple je design kad tahun tapi nampak cam international la kot? ehehe


Last but not least, ini kad raya tercomel yang aku terima daripada akak cantik n sweet yang bernama seperti  yang tertera di atas kad raya tu. Kak Nur sent kad ni hari jumaat sebelum raya tapi time tu aku dah balik sebab demam. Apa2 pun thanks to Kak Nur sebab sent kad raya yang tersangat la comelnye. 

Sebenarnya lepas raya hari tu aku ada terima kad raya Kak Gee dari MATRADE Johor, tp xsempat nak amik gambar sebab tertinggal kat opis. Tetap dihargai.

2 comments:

  1. wah.. terharu tgk.. akak, thanks for being one of the best ever sister...

    ReplyDelete

My friend say: