Saturday, September 10, 2011

Kad Raya Oh! Kad Raya - Ver 2

Salam semua, sorry lama sangat x update blog ni. Busy sangat sebab raya hari tu n busy update fan blog lagi, tumblr malaysianelf lagi. So, even this is so late tp tetap nk update gak.

Kisah kad raya dulu ya sebelum share sal story Hari Raya hari tu.

Ingat x aku cakap sal kad raya unit yang aku kena create tu? Haa, Alhamdulillah, akhirnya dpt gak idea nk buat walaupun xbnyk idea sgt. Konsep ala2 tahun lepas cuma kali ni tukar warna hijau lak. 
Kisahnya, gambar org unit pun amik hari yg aku create kad raya tu. Total 2 hari gak la nak siapkan kad raya ni sebab aku buat separuh separuh memandangkan keje banyak sangat kat opis tu.
So, ni la hasilnya
Tapi yang aku email ke semua warga MATRADE adalah gambar yang ada letak nama. This one is the original version.
Walaupun simple tetapi aku tetap puas hati sebab ada orang puji gambar ni cantik. Hehehe

No comments:

Post a Comment

My friend say:

Nuff Ads