Friday, September 23, 2011

Apa Kes ni? MAMPU?

Apa kes ni? Website bahasa korea tapi sume update bahasa inggeris.. Huh memang xleh blah tol. Hahhaa
Ni la akibatnya kalo dah suka korea wei. Nak wat camane kan. Redha je la.

ACTUALLY aku buat sume account2 ni bukan sebab aku memang nak sangat akan tetapi, in order for to get more close to Super Junior, aku pun buat la account2 ni.

Mula2 rasa cam bebal gak kepala ni nak faham bahasa website tapi bila fikir, sume website base sama je, trus senang je nak sign up account. Siap buat untuk kembar lagi.. MAMPU?
Ni akaun me2day.net [korea twitter version] tujuan asal buat akaun ni sebab SJ Shindong start guna akaun. Harus la aku pun join together gether nak sign up skali kan?

Kisahnya aku sign up akaun yozm.daum.net ni secara xsengaja masa explore blog daum Korean Army Training Center [KATC]. Entah apa benda button aku tekan trus je sign up benda ni. Tapi kira ok la kan..at least aku dapat gak komen2 kat entry KATC tu

Ni la blog KATC yang aku visit. Motip; sebab dorang update sal Heechul.

Ni la akaun me2day SJ Shindong
Ni lak me2day SJ Sungmin

Yang ni plak daum cafe Super Junior. Harus la join skali


Tengok mamat yang mengintai tu. Comelkan?

No comments:

Post a Comment

My friend say: