Monday, August 15, 2011

Kad Raya Oh! Kad Raya

Ha..entry kali ni kisah pasal kad raya. Walaupun aku xde post pasal sambut Ramadan, tp tetap gak nak post sal kad raya. 

As usual, bila tiba nak raya je, task aku kat unit ialah buat kad raya. Tapi kali ni confirm xde idea da. Bukan apa, sebab busy sangat sal keje, pastu kisah nak siapkan keje sebab xnak banyak fikir masa cuti raya nanti punya pasal la ni.
Pagi tadi aku dapat call drpd bos, Pn Anisah.

Bos: Anim, cam biasa..buat kad raya unit ye.
Aku: Puan, xde idea la tahun ni. Xnak buat bley x?
Bos: Kenapa? 
Aku: Keje banyak la puan
Bos: Ala, buat yang simple pun da ok
Aku: Memang saya je ke yang kena buat?
Bos: Kan slalu Anim yang buat.. 
Aku: *alasan xmunasabah; Gambar xde la puan
Bos: Guna je gambar yg kita buat jamuan tu

Lebih kurang camtu la apa yang aku n bos bualkan
Nak xnak kena la buat gak kan. Arahan la katakan
So, apa idea nak buat kali ni? HUH>>>sumpah xde idea
Kalo korang berhasrat nak curahkan idea kat aku, sila2 la komen ye.. at least ada gak idea utk kepala otak dh blur ni

Yang kat bawah ni contoh kad raya yang aku buat tahun lepas.. giler gak aku nak buat sebab aku ni mmg xcreative langsung.
2008
2010


No comments:

Post a Comment

My friend say: