Saturday, March 26, 2011

SUJU STAGE, WIVES ELFS DORM

Annyeong haseyo

Appa khabar????

Salam untuk semua. Lamanya rasa xupdate blog aku ni kan.

Korang rindu akak x [ni khas buat adik2 ELF aku] ? Hmm....
Cuba tengok balik title kat atas...mesti familiar kan ngan ayat2 cinta ni....

Al-kisahnya la kan....group ni sebenarnya kat Facebook..kalo xsilap la created by Shah Nafishah [Fee]. Sorry kalo salah ye. Aku pun budak2 dalam group ni jugak yang add masuk. Mulanya nama asal lain tapi dorang tukar kepada nama ni,...tapi xingat la apa sebab...ada kembar cite tapi dah lupa daa....

OK....pada tanggal 19.03.2011 bersamaan hari sabtu merupakan tarikh bersejarah buat kami2 yang merupakan member dalam group ni. 1 big event [xleh sebut] telah menemukan kami semua. Bertempat di Stadium Putra Bukit Jalil, Kuala Lumpur, maka kami semua telah bertemu untuk kali pertamanya. 
Walaupun first time jumpa tapi kitorang punya kemesraan ni bagaikan dah bertahun kenal. Untuk aku, member yang paling aku nak jumpa iala Munie Zahari, adik aku yang comel dan cantik ni. Hehehe
Aku terkilan sikit sebab xdapat jumpa adik-adik aku iaitu Nadia Diana & Syafienaz sebab dorang xdapat turun KL masa meet up ni. 
Hari sabtu tu juga aku akhirnya bertemu ngan member twitter aku dari Sabah iaitu Shonatez. Member aku ni orangnya cute and kecil je macam aku. Nasib macam aku...senang nak sembang sebab sama tinggi.Hahaha

Apapun aku memang enjoy sangat hari sabtu last week sebab aku jumpa geng ELFs yang sama gila2 ngan aku dan yang paling penting kami semua bertemu atas nama Super Junior ELF. So, hari tu memang blue ocean la..
A sweet memory for me for this year. 
Lepas meet up hari tu, kami plan lagi nak buat meet up bulan Mei ni. Ada beberapa orang yang dah confirm. So, really hope dapat jumpa member2 ELF ni lagi dan dapat gak jumpa member2 yang xdapat join gathering kami last week. 


3 comments:

  1. wahhhhh~~terharu nye sy..hekhek..me too org 1st wanna see ialah kakak..hekhek..my lovely sister :)))love u more la..~~

    ReplyDelete
  2. sadis nya me and nad x dpt join T__T

    ReplyDelete
  3. sayang korang sume...akak syg2 adik2 akak ni.. korang terbaik..awesome weiiii

    ReplyDelete

My friend say: