Saturday, March 26, 2011

Me & My Fav Idol


Entry kali ni nak cite pasal bias aku dalam Super Junior. Since aku memang suka sangat2 ngan Super Junior, so aku memang suka update blog ni pasal SuJu je. Hehehe [versi gelak nakal]

Mula2 masa aku kenal SuJu ni, aku tonton MV Sorry Sorry. Aku memang tertarik sangat2 pada Kyuhyun ni.
Aku budget dia ni umur lebih kurang aku la sebab muka dia dalam MV Sorry Sorry memang nampak sangat manly a.k.a  sangat matured. Tapi bila dah kenal lebih dalam pasal SuJu ni, baru aku tahu yang Kyuhyun ni adalah magnae/adik bongsu SuJu. Tapi, aku tetap sukakat dia ni sebab muka dia yang hensem and comel ni. Tapi, puji2 pun setakat adik je la ya..Tengok tu, muka dia kat dalam gambar ni sangat comelkan... Super Aegyo.

Taraaaaa....he is my secona top fav in SuJu. He is Eunhyuk a.k.a. Asia Anchovy. Dia ni dance machine dalam SuJu. Aku mula start suka kat dia masa tengok dia dalam Dream Team. Aku mula teruja tengok dia bersukan terutama bila tengok dia lari2. Dah la lari laju, pastu muka dia comel je bila dia menangis sebab kalah. Pastu, bila aku tengok dia menari je mesti rasa teruja. Aku rasa dia punya charm masa dia menari la.. Tapikan yang sebenarnye aku sendiri pun xtau bila masanya aku mula2 start suka kat dia, cuma aku tau aku memang suka kat dia. Senang cakap...he is my DREAM GUY. 
Paling aku teruja bila tengok dia pakai singlet hitam ngan jeans hitam. WOW... Super Hot weiiiii.[cara BakiZainal  cakap]. Kalo korang tengok gambar dia kat atas ni..mesti korang rasa best kan...????
Aku rasa bila dia pose macam ni la nampak epic sangat. Hahahaha. Kalo korang nak tau.. Eunhyuk ni memang tersangat2 la hensem. Masa aku tengok dia depan mata aku..terduduk tergamam aku sebab kehenseman dia betul2 diluar jangkaan aku. Bentuk muka lelaki yang almost perfect..kurang sikit sebab pinky gummy dia je tapi dia tetap cute ngan pinky gummy tu. Disebabkan itulah kenapa aku confirm dia memang DREAM GUY aku!!!!!

After aku minat giler kat Kyuhyun and Eunhyuk, aku realise something.. nak tau apa? Aku selalu je perhatikan the leader..siapa lagi kalo bukan Eeteuk. Aku mula start2 senyum2 bila tengok gambar2 dia. Dah la sengeh2 macam kerang busuk..pastu sikit2 nak tengok muka dia..pastu sikit2 buat gambar dia jadi wallpaper pc. Pastu sikit2 bila tengok video je mesti nak tengok part dia. Tu apa tandanya tu? Mesti la sebab aku suka kat dia kan. Maka saat itu aku tetapkan dia jadi 3rd top fav aku dalam SuJu. Aku memang sayang sangat kat Teukie oppa ni. Bila tengok cara dia jaga adik2 Suju dia ni, buat aku rasa cam dia ni memang abang yang sangat baik. Aku sendiri bila tengok video2 dia dapat rasakan kasih sayang dia. Bila dia ucap thanks kat fans pun aku dapat rasa kasih sayang dia kat kami. 

Haaa, kali ni cerita pasal Donghae plak. Al-kisahnya, Hae ni bukan la top fav aku sebenarnya. Cuma aku add dia dalam top fav aku sebab aku memang suka tengok muka sweet n manja dia ni. Nama gelaran dia ni Fishy.  Paling best muka dia memang ada rupa2 ikan sikit. Dia ni close ngan dream guy aku, Eunhyuk. Bila tengok dia ngan Eunhyuk aku rasa cam comel je. Hae ni memang manja. Sebab tu kot aku mula suka kat dia.

So, dah terangkan kenapa dorang ni jadi top bias aku dalam Suju. All of them got their own charm. Korang punya top fav dalam Suju siapa? Meh kongsi ngan aku skali.

1 comment:

  1. saya dengan ini nak g thu bhwa saya bini Mr Cho Kyuhyun..so awak terpaksa suka orang lain sbb saya suka dia..lolx

    ReplyDelete

My friend say: