Monday, February 21, 2011

Majlis Sambutan Maulidur Rasul... INTEAM!!!!

Assalamualaikum.
Sebelum nak explain pasal majlis ni, cuma nak express sikit rasa hati yang gembira sebab dapat jumpa kumpulan nasyid yang aku dah minat sejak dari tingkatan 1 ni. So dah 12 tahun rupany aku jadi fan Inteam. Pada jumaat lepas, 18 Feb 2011 MATRADE telah adakan Majlis Sambutan Maulidur Rasul. Penceramah jemputan adalah kumpulan nasyid Inteam.
Gembira x terkata aku sebab ni la first time nak jumpa Inteam depan mata. Dulu masa dorang datang Teluk Intan, Perak aku xdapat datang sebab masa tu aku budak sekolah lagi, jadi xleh kuar malam.
So, bila aku enter je hall, aku terus ternampak kumpulan Inteam dah duduk kat sofa kat stage.
Hehehe..dengan idea dalam kepala yang memang nak amik gambar dorang banyak2, maka misi pun bermula dengan aku selamba je gi dekat stage tu. Pastu apa lagi, aku pun dah standby camera di tangan, maka ini lah first pic yang aku dapat. Baiknya abang Syah ni sebab dia asyik senyum je setiap kali aku amik gambar dia. Hehe..thanks abang Syah.

 So, ni masa dorang sedang beri ceramah. Yang best dan kelainan yang ditunjukkan Inteam ialah bila ceramah mereka diselang-selikan dengan nyanyian nasyid dan yang paling best bila Inteam nyanyi one of my fav song from Allahurabbi album is Dia Muhammad. Aku pun turut ikut serta dorang menyanyi sambil amik video.heheheh

Yang ni pulak kumpulan marhaban yang dijemput khas daripada MITI. Makcik2 ni la yang membuka tirai majlis pada hari itu


Yang ni plak aku dan yang sebelah aku tu Fida, practical student and also my best friend.







Akhirnya dapat gak aku bergambar ngan Inteam, cuma gambar2 yang menarik jadi kabur sebab mungkin kawan yang tolong amik gambar kurang arif cara guna kamera aku. Huhuhu..sedih weiiiiii


Haaa...yang kat bawah ni memang aku minta abang2 Inteam ni fokus kat kamera aku je. Hehehe.. Bestnye. Senyuman dorang ni memang menyejukkan mata memandang.


Thanks Inteam for making my day so happy. Semoga berjumpa lagi

No comments:

Post a Comment

My friend say: