Thursday, February 17, 2011

Fail Meja....

Hari ni baru aku perasan yang fail meja dah kena update sebab organisational chart MATRADE ni dah bertukar selaras ngan restructuring bermula tahun lepas. Adoyai.. banyak tu nak kena update. Nak kena buat carta baru lagi. Hmmm.. penat mata ni nak buat carta baru. Kena create elok2 sebab mana tau dik orang yang nak buat lawatan tu datang nak tengok fail meja aku..xke payah tu. Skang ni baru je siap carta unit yang baru..tengah on the way siapkan carta bahagian. Pastu kena ubah balik senarai tugas aku. Huh..penat daa. Kerja ofis memang banyak..ni plak nak buat fail meja. Memang penuh la meja aku pasni. Kekeke

Lepas siap je fail meja ni kira satu keje dah siap tapi lepas ni ada lagi keja lain yang menanti aku. Huh..
betul la kata Labu Labi, selagi belum tutup mata, kerja kerja kerja. Bila nak abis? Sendiri mau pikir la.

Dah habis waktu rehat ni. So aku nak sambung buat kerja. Pada Shyla, akak dah update gambar MV teaser Super Junior M, Perfection. Nanti akak update lagi tapi yang HD nye sebab xcukup masa tadi.


2 comments:

  1. 2 la kak, keje ni x penah nk abes2.. huhuhu.. xpe la, saba je la kn :)

    hee, ok2.. thanx kak.. ensem2 r dorg kat MV 2.. mmg byk dah gmba2 dorg sy saved :)

    ReplyDelete
  2. hehe..isnin ni lak kena spotcheck..adoyai..xsiap lagi plak tu sbb akak busy sgt

    ReplyDelete

My friend say: