Monday, January 10, 2011

SJ & DBSK...ELF & Cassies

Isnin hari ni sungguh membosankan...xtau la kenapa.
Macam biasa aku update sebanyak yang boleh crite-crite Suju dalam blog
kesayangan aku always13elieve13. Sedang aku leka update blog sambil2 cari crite Suju
tetibe je aku terbaca sesuatu mengenai controversy yang berlaku antara DBSK & SJ.
Why this happened? Apa sebenarnya yang terjadi? Mula2 aku sendiri pun confuse sebab aku memang
xtau jalan crite sebenar. Tapi bila aku baca ngan teliti semua message and tweet ahli SJ & JYJ & DBSK sendiri aku mula faham cerita sebenar. Yang buat aku rasa xselesa bila group ELF & Cassies yang selama ni
memang close macam dah jadi musuh pulak. Sedih sangat rasa hati ni. Masing-masing start bashing each other.

Apa nak jadi? Pada aku, pemula kepada masalah ni iaitu Junsu dari JYJ xpatut bercerita atau kondem si U-know kat internet xtentu pasal walaupun dia xpuas hati. Diam2 je la.. Skang ni bila Sungmin n Shindong defend U-know, kau plak nak terasa sedih...memang la adat kita pertahankan kawan kita kan. Yang paling aku rasa sedih tu dorang sampai bashing other SJ member lain skali sampaikan website Sukira pun jadi mangsa..Apa salah dorang kat kat Cassies? dorang xbuat apa2 salah pun...

Tolong la berfikiran matang skit..jgn kerana nila setitik rosak susu sebelanga. Setiap orang ada cara mereka berfikir dan mereka ada hak untuk meluahkan apa yang dorng rasa and setiap org juga berhak pertahankan sesuatu yang dirasakan xrelevan.

So, kepada sume Cassies and ELFs, please stop fighting..We must support each other. DBSK & SJ are close brother. Cara korang gaduh ni memang boleh buat dorang sedih. Lupakan sume sengketa..yang penting kita kena sentiasa sokong SJ & DBSK..walaupun aku bukan peminat DBSK..tp aku tetap sokong dorng sebab aku sokong apa yang SJ sokong.


Think about it...mianhae if you feel hurt with my words

4 comments:

  1. sjew la tue...skunk kan cassi dh terbhgi kpd 2: dbsk and jyj...penim la nk sokom yg mna~~

    ReplyDelete
  2. akak sokong DBSK sbb akak memang xminat yang 3 org tu.. pada akak la..kalo si xiah xmula kritik u-know secara terbuka kat twitter, this thing will never happen dik

    ReplyDelete
  3. Betol2..Xiah yg salah..huhu takpe sbg ELF yg tak bersalah kite kene tegakkan kebenaran..tp dgr2 citer skung Cassie and ELF da baik da..siap trending lagi CASSIELF.. ^^..syukur2..haha

    ReplyDelete
  4. Sukanye dgr.. gembira dah.. suke tgk Uknow n changmin kat music bank.. gembira je....Support TVXQ tp bkn JYJ..haha

    ReplyDelete

My friend say:

Nuff Ads