Thursday, October 07, 2010

Hari Yang Memenatkan

Salam and annyeong haseyo..

Semalam adalah hari yang paling busy untuk aku. Bayangkan aku balik pukul 7 pm. Walaupun bukan la lewat sangat tapi pada aku yang setahun xbalik lambat ni memang terasa lewat sangat2. Penatnye Tuhan je yang tahu. Otak pun dah naik blurr je. Balik je aku terus singgah Shell gi isi minyak dulu pastu sampai je rumah terus aku ajak mak dinner. Giler punya lapar daa.. Im soooo hungry. Im soooo tired. 

Hari ni aku hadiri Kursus 5S kat Swiss Garden, Kuala Lumpur..2 hari 1 malam. Nasib 1 malam je, kalau 2 malam sah2 aku tarik diri sebab xsampai hati nak tinggalkan mak aku lama2. Jumaat ni kembar aku bawa mak gi klinik. Moga2 mak xde apa2 la. Cuma aku xpuas hati tengok kaki mak yang suka bengkak sendiri. Nak pegang pun dia kata sakit. Kesian betul aku tengok. Rasa sedih je hati aku ni. 

Ni dah pukul 12.30 am. Aku nak tido tapi kembar aku belum balik lagi dari rumah kawan dia. Aku nak tunggu juga sebab aku risau. 


No comments:

Post a Comment

My friend say:

Nuff Ads