Tuesday, August 10, 2010

Ramadhan Datang Lagi

Salam kepada semua.

Sebaik sahaja masuk waktu maghrib tadi maka 1  Ramadhan telah pun bermula. Solat Tarawih turut dikerjakan dan menjadi amalan bagi umat Islam dibulan Ramadhan ini.
Aku juga tidak ketinggalan untuk menunaikan ibadah puasa ini.
Hmm..bila tiba je bulan puasa, satu perkara yang paling aku suka ialah bila tiba waktu berbuka. Kenapa? Sebab masa nak tunggu masuk waktu maghrib tu rasa macam dh xsabar je tapi bila dah buka xde la makan banyak sangat pun. Hehehe..
Bila dah tiba Ramadhan maka akan tiba la juga kan masa untuk prepare Hari Raya plak.
Bab ni memang kakak aku yang paling hebat sebab dia banyak tahu semua benda. Yang aku plak sekadar buat apa yang patut.
Okla..sekadar nak berkongsi cerita sedikit je.
Selamat berpuasa dan selamat menahan  dugaan puasa.
Semoga Ramadhan kali ini memberi seribu erti dan pengajaran buat kita semua.
Amin

Lots of love <3

Ainimsuju

No comments:

Post a Comment

My friend say: