Thursday, August 26, 2010

Ramadan & Syawal

Annyeong...

Hehehe....kalo tgk kat tajuk tu macam serius je bunyinye..tp sebenarnya xla serius pun.
Cuma aku teringat balik semua perkara yang aku dah lalui sepanjang 2 minggu puasa. Letih, lapar n dahaga tu dah perkara biasa je. Aku rasa Ramadan tahun ini adalah yang paling simple yang aku lalui. Xde banyak kenangan yang boleh aku ingat. Hmm...nak kata bosan xjuga. Cuma mungkin sebab mak aku selalu sakit, jadi kami adik beradik xde la meriah sangat. 

Lagi 2 minggu dah nak raya..Semalam dapat gaji..Tapi paling best bila PM Dato' Seri Najib umum bantuan khas untuk Aidilfitri. Hehehe...tetibe je rasa bernafas balik nak raya. Mungkin sebab kali ni banyak sangat pakai duit kot. Malam semalam terus gi beli kasut raya untuk mak aku..Sempat gak aku sambar kasut wedges untuk diri sendiri..buat pakai gi kerja. 

Apa yang aku nak cakap lagi? hmm..xde apa.. ok..

Annyeong

No comments:

Post a Comment

My friend say: