Monday, September 22, 2008

Aidilfitri

Hari Raya bakal tiba..Aku juga turut tidak sabar untuk menyambut kedatangan bulan yang mulia ini..Namun aku juga sedih kerana bakal meninggalkan Ramadhan yang berkat ini..Segala persiapan untuk raya berjalan dengan lancar..Moga Syawal kali ini memberi kenangan yang indah buat aku tahun ini..InsyaAll
More AIDILFITRI graphicsah..
Read more ...

Hari Raya Aidilfitri

Read more ...

Friday, September 05, 2008

Puasa

Telah 5 aku berpuasa..macam kebiasaan setiap tahun..petang2 mesti gi bazar ramadhan..aku x beli apa2 cuma kuih2. kalau teringin nak makan yang berat baru aku beli.. Tapi mulai minggu depan iaitu 8/9/2008 aku akan berbuka puasa di ofis..almaklumlah kena keje lebih masa (OT)..hehe..kira duit lepas raya la aku dapat...setakat 5 hari puasa ni, aku tak terlalu letih..Syukur Alhamdulillah...mungkin sebab keje kat ofis pun tak terlalu membebankan.. cuma dua hari sebelum ni bila sahur je aku sakit perut..tak tau la kenapa....tapi hari ni dah ok...aku harap puasa tahun akan lebih sempurna berbanding tahun lepas..InsyaAllah...
Read more ...

graphics

Read more ...