Friday, September 05, 2008

Puasa

Telah 5 aku berpuasa..macam kebiasaan setiap tahun..petang2 mesti gi bazar ramadhan..aku x beli apa2 cuma kuih2. kalau teringin nak makan yang berat baru aku beli.. Tapi mulai minggu depan iaitu 8/9/2008 aku akan berbuka puasa di ofis..almaklumlah kena keje lebih masa (OT)..hehe..kira duit lepas raya la aku dapat...setakat 5 hari puasa ni, aku tak terlalu letih..Syukur Alhamdulillah...mungkin sebab keje kat ofis pun tak terlalu membebankan.. cuma dua hari sebelum ni bila sahur je aku sakit perut..tak tau la kenapa....tapi hari ni dah ok...aku harap puasa tahun akan lebih sempurna berbanding tahun lepas..InsyaAllah...

No comments:

Post a Comment

My friend say: